Divendres, 8 de juny de 2018.
L’Associació per a la Promoció del Transport Públic (PTP) ha presentat una primera versió d’una campanya per difondre els valors i avantatges del transport públic a través de xarxes socials i suports publicitaris anomenada “El transport públic et dona més”, amb motiu del 25è aniversari de l’entitat.
La campanya pretén fer reflexionar usuaris del transport públic i resta de la ciutadania sobre els beneficis individuals i col·lectius del transport públic, i ho fa a través de 10 parells d’il·lustracions que busquen sensibilitzar en primer lloc, i després explicar.
Les més de 100 persones que van assistir a la festa d’aniversari de la PTP van poder comprovar en exclusiva els dibuixos, elaborats per la il·lustradora Cristina Bueno. Les primeres impressions van ser molt positives i es va proposar alguns petits retocs per millorar la lectura dels missatges.
La campanya es finançarà a partir d’una petita aportació inicial proposada als operadors de transport públic més importants i a les principals administracions públiques gestores del servei. Després d’aquest patrocini inicial, operadors i administracions podran decidir com implanten la campanya (OPIS, banderoles, vinilat de trens o autobusos, cartelleria sobre paret, etcètera).